Częste posiłki

Często popełnianym przez nas błędem jedz jedzenie małej ilości, dość obfitych posiłków. Tymczasem znacznie korzystniejszą dla naszego organizmu opcją jest spożywanie mniejszych posiłków. Zapewnia nam to stalą dawkę energii, której organizm nie musi magazynować na późniejszy czas, w którym nie będzie dostawał pożywienia. Przyjęło się, że przerwa między posiłkami powinna trwać od trzech do pięciu godzin, a porcja, którą jemy nie powinna powodować u nas uczucia sytości. Choć zdawać by się mogło, że będzie miało to niekorzystny wpływ na nasza sylwetkę, to jest zupełnie odwrotnie. Regularne jedzenie pozwoli na uregulowanie metabolizmu, a tym samym wsz

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny to pojęcie, które w naszym słowniku pojawia się od dłuższego czasu. Czym tak naprawdę jest ta funkcjonalność i dlaczego zyskuje na popularności z miesiąca na miesiąc? Trening funkcjonalny to nic innego, jak skupianie się na tym, by jak największa ilość mięśni brała udział w wysiłku fizycznym. Do tej pory mówiliśmy o treningu na poszczególne partie mięsni, o dniu nóg, brzucha czy też rąk. Tymczasem jak dowodzą najnowsze spostrzeżenia, znacznie lepsze rezultaty przynosi trenowanie całego ciała w jednym czasie. Doskonale sprawdzają się tutaj krótkie, bardzo intensywne serie ćwiczeń, prowadzące do szybkiego wzrostu tętna. Trening funkcjo

Kaloryczna sałatka

Sałatka chyba każdemu z nas kojarzy się z witaminową bombą i niskokalorycznym posiłkiem. Jak sama nazwa wskazuje, jest to danie bogate w różnego rodzaju warzywa, które są pożądanym w naszej diecie elementem. W końcu dzisiejsze środowisko nie pozwala nam na dostarczenie odpowiedniej ilości witamin i minerałów. Jednak okazuje się, że sałatka może być kaloryczna. Oczywiście nie dzieje się tak za sprawą samych warzyw. Dzieje się tak, ponieważ zdecydowana większość z nas decyduje się na umilenie swojego spożywania zieleniny jakimś z sosów, a te robione są niejednokrotnie na bazie majonezu. Zdarza się, że w barach szybkiej obsługi, gdy siedzimy w gronie rodziny