Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Trening > Ciężar własnego ciała

Ciężar własnego ciała

Zdecydowanej większości z nas skuteczny trening kojarzy się z wizytą na siłowni, podczas której będziemy ćwiczyć ze znacznymi obciążeniami. Wszelkiego rodzaju hantle i sztangi powinny pójść w ruch, wedle tej zasady. Jednak od dłuższego czasu, coraz większą popularność zdobywa trening, podczas którego wykorzystywany jest ciężar ciała ćwiczącego. To rozmaite zestawienie ćwiczeń, zazwyczaj na drążkach, które pozwala nam na trenowanie wyłącznie z własną masą. Jest to jedno z najlepszych rozwiązań, bowiem nie mamy problemu z doborem odpowiedniego obciążenia na maszynie. Jak widać po trenujących w ten sposób, trening przynosi naprawdę dobre rezultaty. Osoby, które przerzuciły się z wolnych ciężarów na masę własnej sylwetki już po kliku miesiącach odczuwają znaczną poprawę w stosunku do wieloletnich treningów na siłowni. Tego typu ćwiczenia to także możliwość wykonania treningu w wielu miejscach, nie tylko tam, gdzie mamy dostęp do poszczególnych obciążeń, które powinny się znaleźć w planie treningowym.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.