Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Kuchnia > CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM?

CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM?

Przedtreningowy posiłek ma dostarczyć energii i sił do ciężkiej pracy. W zależności od pory dnia skład posiłku różni się, dlatego warto planować z wyprzedzeniem kiedy będziemy wykonywać trening i dobrać odpowiednie produkty składający się na śniadanie bądź obiad.
Posiłek przed treningiem porannym.
Decydując się na trening po śniadaniu, warto na ten najważniejszy posiłek dnia wybrać produkty pełnoziarniste. Doskonałym rozwiązaniem jest owsianka, do której można dodać różnorodne owoce, orzechy, pestki słonecznika, dyni, migdały. Jeżeli preferujemy szybkie śniadania, sięgnijmy po kanapki z razowego chleba nie zapominając o odpowiedniej dawce białka w postaci chudej wędliny, jajka, serka. Jako słodkie śniadanie można wybrać razowe naleśniki z chudym twarożkiem .
Posiłek przed treningiem popołudniowym.
Podobnie jak w przypadku śniadania, obiad również powinien zawierać pełnowartościowe produkty. Jako węglowodanowy dodatek do chudego mięsa warto wybrać kasze, ryż lub makaron pełnoziarnisty. Dobrze jest również dostarczyć sporej dawki warzyw gotowanych, pieczonych lub w postaci surówek.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.