Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Sport > ĆWICZYCZ W DOMU? POSTAW NA TRENING OBWODOWY

ĆWICZYCZ W DOMU? POSTAW NA TRENING OBWODOWY

Ten rodzaj treningu jest doskonały przy praktykowaniu domowych ćwiczeń, bowiem pozwala na spalenie dużej liczby kalorii, wzmocnieniu kondycji fizycznej bez konieczności wychodzenia z domu.
Na czym on polega? Trening obwodowy składa się z ćwiczeń obejmujących wszystkie partie ciała, które wykonywane są w określonym czasie, w sposób ciągły – jeden po drugim. Taki zestaw może obejmować 10 lub 12 różnych ćwiczeń, które mogą być mieszaniną tych siłowych , jak i tych kardio. Jedno ćwiczenie należy wykonywać nie mniej niż 20-30 razy w bardzo szybkim tempie, ale ilość tę można stopniowo zwiększać, by stawiać swojemu organizmowi coraz większe wyzwania. Można też spróbować wykonać dzielony trening obwodowy. Zasady są podobne, jednak każdego dnia należy trenować inne partie mięśni, wykonując np. 15 serii po 15 powtórzeń.
Jeśli nie mamy dostępu do siłowni, taki trening można wykonać w domu wykonując: przysiady, pompki, wypady, brzuszki, podciąganie na drążku, jednak zawsze należy się kierować tymi kilkoma prostymi zasadami.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.