Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Sport > JAK TRENOWAĆ W DOMU?

JAK TRENOWAĆ W DOMU?

Jeżeli chcemy zrzucić zbędne kilogramy nie możemy zapominać o aktywności fizycznej. Należy jednak tak dobrać intensywność ćwiczeń, alby nie przeforsować się, ale ustawiać maksymalne obroty, by jak najlepiej wykorzystać czas przeznaczony na trening.
Rozgrzewka najważniejsza! Mięśnie muszą być przygotowane na wysiłek, warto każdy trening zacząć od kilku podskoków, rozciągnięć, wymachów.
Ważny jest też rodzaj treningu, dla tych, którzy chcą spalić tłuszcz poleca się trening aerobowy (jogging, pływanie), kardio lub interwałowy, a dla tych, którzy pragną wyrzeźbić sylwetkę trening siłowy z większym obciążeniem. Nie zapominajmy, aby dobrać intensywność treningów do naszej obecnej wydajności fizycznej, bowiem zbyt niska intensywność może nie przynieść rezultatów, a zbyt wysoka przetrenowanie. Poleca się także wykonywanie treningu co drugi dzień tak, aby mięśnie miały czas na regeneracje.
Jeżeli jednak nie jesteśmy do końca przekonani co do samodzielnych treningów, warto wybrać się do najbliższej siłowni, gdzie trenerzy udzielą wszystkich niezbędnych rad.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.