Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Błędy > Jedz po treningu

Jedz po treningu

Jednym z największych dylematów, jakie towarzyszą osobom rozpoczynającym swoją przygodę z uprawianiem sportu jest to, czy po wykonanym treningu powinniśmy jeść, czy też zrezygnować z posiłku. Tak naprawdę wszystko zależy od rodzaju i intensywności wykonywanego ćwiczenia. Jeśli była to króciutka przebieżka, nie ma konieczności uzupełniania zapasów naszego organizmu, jednak jeśli zdecydowaliśmy się na trening z prawdziwego zdarzenia, warto coś zjeść. Bardzo często zdarza się, że osoby chcące zrzucić kilka kilogramów nie jedzą po wizycie na siłowni, w nadziei, że przysporzy im to lepszych efektów. Niestety nie jest to prawda, a brak kolacji może niekorzystnie wpłynąć na nasz organizm. W daniu, które przyrządzimy sobie na czas po wysiłku powinny znaleźć się zdrowe węglowodany i białko. Takie zestawienie pozwoli nam na odpowiednią regenerację, a także rozbudowę włókien mięśniowych. Białko w nim zawarte będzie wymagało nakładu energii do swojego rozłożenia, a spożyte węglowodany uzupełnią zapasy cukrów w mięśniach i wątrobie, które zostały wykorzystane przez nas wcześniej. Źródło: http://pizza-niepolomice.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.