Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Kuchnia > SZOKUJĄCE PRZEKĄSKI, KTÓRE POZWOLĄ UTRZYMAĆ SYLWETKĘ

SZOKUJĄCE PRZEKĄSKI, KTÓRE POZWOLĄ UTRZYMAĆ SYLWETKĘ

Stosowanie diety nie musi oznaczać pozostawanie głodnym. Jak? Dzięki odpowiednio dobranym produktom, których kombinacja składników odżywczych, objętość, smak, a nawet tekstura, pozwolą kontrolować apetyt.
Popcorn. Jeśli masz ochotę pochrupać coś na szybko, wybierz popcorn. Jest on o wiele zdrowszą alternatywą w porównaniu z ociekającymi tłuszczem chipsami czy frytkami. Zawiera dużo błonnika, dzięki temu pozostawia uczucie sytości przez dłuższy czas. Jest chrupiący, a jego tekstura sprawia, że jemy go dłużej pozwalając jednocześnie, by nasz mózg dostrzegł kiedy mamy już dość.
Żytnie pieczywo chrupkie. Wiadomo, iż pieczywo chrupkie jest lżejszą wersją normalnego chleba. Dlaczego jednak żytnie? Odkryto, że żyto zawiera specjalny rodzaj błonnika, który rozszerza się w przewodzie pokarmowym zapewniając uczucie sytości. Warunkuje także mniejsze uwalnianie węglowodanów do krwioobiegu. Wynik: niższy poziom cukru we krwi, stabilizacja poziomu insuliny, a my jesteśmy mniej głodni.
Gorzka czekolada. To wydaję się zbyt piękne, ale jednak prawdziwe. Zjedzenie ciemnej czekolady rano, może sprawić, że będziemy mniej głodni w pozostałej części dnia. Co więcej, prawdopodobnie nie będziemy sięgać po kolejny słodycz. Pamiętajmy jednak by sięgać po ciemną czekoladę, która zawiera minimum 70% kakao.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.