Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Porady > TRENING, KTÓRY NIE ĆWICZY MIĘŚNI

TRENING, KTÓRY NIE ĆWICZY MIĘŚNI

Bardzo często jesteśmy zabiegani, mamy do zrobienia lub myślimy o dziesiątkach rzeczy na raz. Trudno jest się wówczas skupić i wykonać daną czynność prawidłowo. Aby rozwiązać problem watro sięgnąć po trening autogenny.
Jest to swego rodzaju wewnętrzna medytacja, która pozwoli ci zyskać spokój, równowagę, pokonać nerwice i lęki, a co ważne można ją wykonywać samodzielnie w domu. Trening nie ma nic wspólnego z praktykami religijnymi, to wyobrażenie sobie pewnych stanów, powtarzanie ich w myślach i odczuwanie. Wystarczy, że usiądziesz wygodnie, zamkniesz oczy i wyobrazisz sobie kolejno, że: twoje prawe ramie jest ciężkie, twoje ręce i nogi są ciężkie i ciepłe, twoje serce bije regularnie i powoli, twoje czoło jest chłodne, twoje szyja i ramiona są ciężkie. Powtarzaj te wyobrażenia najlepiej trzy razy dziennie początkowo przez 5 minut, następnym razem 10, aż będziesz w stanie relaksować się 20 minut.
Te kilka chwil poświęconych na odnalezienie balansu i koncentracji, pozwoli pozbyć się napięcia i stresu, które towarzyszą ci każdego dnia.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.