Jesteś tutaj: smakoszanka.pl > Sport > TRENING ZE SKAKANKĄ

TRENING ZE SKAKANKĄ

Ta zabawka, która niejednokrotnie towarzyszyła nam w czasach dzieciństwa może również dziś okazać się wspaniałym kompanem. Skakanie na skakance jest dość męczące, ale właśnie przez to pozwala na spalenie dużej liczby kalorii i pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Jest więc świetną alternatywą dla osób, które nie mogą lub nie mają czasu spędzać godzin na siłowni czy fitnessie.
Ilość partii mięśni, które jesteśmy w stanie wyćwiczyć podczas tego typu treningu jest mnoga. Poczynając oczywiście od nóg, kończąc na ramionach. Nasz brzuszek także nie ucierpi, gdyż mięśnie pozostają w ciągłym napięciu formując wymarzony „sześciopak”.
Wiadomo, początki mogą być trudne. Ważne jednak, by się nie poddawać i stopniowo zwiększać tempo i długość treningu. Można dodatkowo wprowadzać rozmaite kombinacje ruchów na przykład podnosić kolana do klatki piersiowej lub dotykać piętami pośladków.
Jeżeli tylko znajdziemy kilkanaście minut dziennie i dużą dawkę motywacji z pewnością uda nam się przygotować naszą sylwetkę na nadejście lata.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.